Връщане и замяна на продукт

Връщане на стока 


Ако даден продукт, закупен от нас, не ви харесва, можете да го върнете и ние да възстановим платената сума. Ето как:
1. Изпратете продукта в същия търговски вид, в който е изпратен, заедно с касовата бележка за закупуване на продукта. Адресът за връщане е фирма Алпи Диджитъл Комърс ЕООД, град Дупница, ПК 2600,  до адрес "Свети Иван Рилски" 312, телефон за връзка - 0888 9191 30.

2. Сложете опция "тест и преглед" и наложен платеж, ако сте заплатили чрез наложен платеж. Ако сте платили по банков път, ще възстановим думата по банков път.

3. Срокът за изплащане на сумата е 7 дни от връщането на продукта. Доставката е за сметка на клиента.

4. Ако продуктът е със сгрешен номер, нарушена опаковка или каквато и да е причина по наша вина, молим да ни информирате, за да ви компенсираме.

А ето и по-сухарската част:

Клиентът поема всички преки разходи по връщането на Продукти, предлагани от Алпи Диджитъл Комърс ЕООД в случай, че се откаже от Договора и заяви това в срока за отказ, предоставен му от Продавача. Продавачът се задължава да възстанови платената цена на Договора, сключен от разстояние, от който Клиентът се е отказал в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която получи уведомлението или връщането на стоката от страна на Клиента, че се отказва от Договора. Сумата ще бъде възстановена както следва, без това да доведе до някакви допълнителни разходи за Клиента: Плащанията, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по банковата сметката, от която е било извършено плащането след предоставянето ѝ от Клиента. Плащанията, направени чрез наложен платеж – чрез възстановяване по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента. 

Продавачът има право да забави възстановяването на сумата в случаите на отказ от сключен Договор до получаването на продадените Стоки или до получаването на доказателство, че са били изпратени, в случай че не е предложил да вземе сам Стоките, което от двете събития настъпи по-рано. В случай, че поръчана и предварително платена Стока и/или Услуга от Клиента не може да бъде доставена/предоставена от Продавача, то последният ще информира Клиента за това и ще възстанови по сметката на Клиента платената вече Стока и/или Услуга, в срок от 7 (седем) дни от датата, на която Продавачът е установил този факт или от датата, на която Купувачът е изразил ясно желанието си за прекратяване на Договора. 

Замяна на продукт

 Ако тъкмо сте се зарадвали, че сте получили подарък от нас или сами не сте си улучили размера, не се притеснявайте. Имате право до 14 работни дни да замените своя продукт. За тази цел можете да се свържете с нас, като ни пишете в социалните мрежи, на имейл - kompoti.bg@gmail.com или на телефон - 0888 9191 30. Кажете ни кой артикул и в кой размер желаете да получите и ни дайте адрес за доставка. Как се осъществява замяната? 

1. За да улесним клиентите си, ние изпращаме "артикулът с точен рамер" на посочения от него адрес с опция "двупосочна пратка".

2. Когато пристигне при клиента, той предава на куриера/служителя в Еконт или Speedy, пратката, която е в него, в същия търговски вид, в който е пратена и ние я получаваме на следващия ден.

3. Доставките и в двете посоки са за сметка на клиента. Изключение правят случаите, в които е наша вината, т.е. пратили сме грешен артикул.